Multirama се грижи за клиентите си като улеснява онлайн пазаруването с услугата „Вземи, виж и ако решиш върни”
За всички клиенти на електронния магазин на Мultirama, стартира услугата „Вземи, виж и ако решиш върни”, с която се надява да направи още по-лесен избора на клиентите си и начина им на пазаруване.
Благодарение на новата услуга всички клиенти на електронния магазин на Multirama могат да се чувстват още по-сигурни при пазаруване онлайн, защото имат възможност да върнат продукта в 10 дневен срок.
”В Multirama винаги обръщаме специално внимание на потребителите и всеки клиент направил покупка от електронния магазин може да върне в 10-дневен срок от датата на получаването му. Това дава спокойствие на клиентите, че ако това, което са поръчали не ги удовлетворява могат да го върнат и да получат парите си обратно, и то в срок, по-дълъг от законовия. „Вземи, виж и ако решиш върни” е кампания съобразена с българското законодателство.”, обясни Зорница Луканова, мениджър уеб магазин Multirama.
Multirama съветва потребителите да пазят опаковката в добро състояние, както и съпътстващата документация, за да могат при желание да върнат продукта. За целта клиентът трябва да се обади на безплатния телефон на компанията 0800 16 400 и да посочи номера на фактурата. Служител на Multirama ще му обясни къде да изпрати обратно съответния продукт и ще му даде всякаква друга допълнителна информация.
УСЛОВИЯ НА УСЛУГАТА „ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ” ОТ МУЛТИРАМА БЪЛГАРИЯ ООД
1. Същност на услугата „ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ”
Всеки клиент на електронния магазин на Multirama на www.multirama.bg може да запази закупения продукт или да упражни правото си да го върне, като използва услугата „ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ”.
2. Обхват на услугата „ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ”
2.1. „ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ” може да се упражни в 10-дневен срок, считано от датата на получаване от клиента на закупения от електронния магазин на Multirama на www.multirama.bg продукт.
2.2. За да бъде върнат, закупеният продукт следва да бъде е в изряден търговски вид, без каквито и да било следи от механични и/или други въздействия (удари, пукнатини, драскотини, олющване на боя и др.) и със запазена цялост на опаковката, като върнатата стока следва да е в пълен комплект с придружаващите я принадлежности и документи – гаранционни карти, инструкции за употреба и др., ако има такива, както и да не е инсталиран на продукта софтуер (различен, ако такъв е имало инсталиран от Multirama), като получаването от Мултирама България ООД на върнатия продукт трябва да е в рамките на 10-дневния срок по т. 2.1. по-горе.
2.3. За използването на услугата е необходимо клиентът да се обади на безплатния телефон на Мултирама България ООД 0800 16 400 и да посочи номер на фактурата за покупка и банковата си сметка, като същият ще бъде информиран за адреса, на който продуктът да бъде изпратен ведно с придружаващите го документи и принадлежности.
2.4. Всички разходи, извършени от клиент по повод осъществяване на услугата „ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ”, свързани с връщане на закупения продукт включително, но не само стойността на транспортните и/или куриерски разходи, комисионни на банки и всички други разходи извън цената на закупения продукт, остават за сметка на клиента.
2.5. Заплатената цена на продукта ще бъде възстановена от Мултирама България ООД в срок от 30 дни по специално посочена от клиента банкова сметка при наличие на предпоставките съгласно настоящите условия.
2.6. На всеки върнат продукт се прави преглед от страна на Мултирама България ООД с оглед установяване на наличието или липсата на предпоставките съгласно настоящите условия.
2.7. Прегледът на върнатия от клиента продукт се извършва от служител на Multirama, в присъствието на двама служители на Multirama, за което се съставя констативен протокол.
2.8. Мултирама България ООД отказва да възстанови заплатената цена, в случай, че при прегледа на върнатия продукт се установи липса на някое от изискванията по чл. 2.2., включително, ако такова е констатирано в протокола съставен по чл. 2.7.
2.9. Мултирама България ООД не поема и не носи каквато и да било отговорност, в случай, че при извършване на услугата „ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ” чрез използването на куриерски услуги възникват каквито и да било нарушения на търговският вид и комплекта на продуктите, включително и такива възникнали в резултат на механични и каквито и да било други въздействия при транспортирането.
Настоящите условия важат единствено за електронния магазин на Multirama на www.multirama.bg.